Specyfika badania polegała na tym, że nie zostało ono przeprowadzone ani przez ankieterów ani też przez ekspertów rynku. Decydujący głos mieli sami konsumenci, którzy korzystając ze strony internetowej www.jakoscobslugi.pl lub za pośrednictwem serwisu społecznościowego Facebook mogli na bieżąco komentować i zgłaszać uwagi dotyczące dowolnej firmy lub instytucji. Badanie zostało przeprowadzone przez portal www.jakoscobslugi.pl. Nagroda trafia do Biedronki już po raz drugi. Jej przyznanie zbiega się z 15-leciem działania sieci Biedronka na polskim rynku. Firma przez cały okres rozwoju realizuje strategię połączenia wysokiej jakości oferowanych produktów z ich niskimi cenami. Niezależnie od rozwoju oferty produktowej, firma dba również o jakość obsługi. W ostatnim roku wprowadziła, między innymi, system premiowania kasjerów-sprzedawców oparty w części na wynikach regularnych badań poziomu obsługi klienta.
Wśród wyróżnionych nagrodą firm znalazły się banki BZ WBK, ING Bank oraz firma doradcza Expander.
{jumi [*9]}