W tegorocznej, dziewiątej edycji plebiscytu na liście ocenianych marek znalazło się ponad 2 500 brandów w 110 kategoriach produktów i usług, które przeszły dwuetapowy Proces Certyfikacji. W pierwszym, przeprowadzonym we wrześniu 2014 roku, to konsumenci oceniali znajomość marek. Ponad 15 000 respondentów zdecydowało, czy poleciłoby je innym osobom oraz odpowiedziało na pytanie dotyczące roli, jaką w ich życiu odgrywa dana marka. Natomiast w drugim etapie oceny dokonali specjaliści z zakresu marketingu, komunikacji i brandingu – eksperci Rady Marek Superbrands.
Sieć sklepów Biedronka została laureatem w kategorii „Sieci sklepów spożywczo-przemysłowych” oraz zdobyła tytuł „Created in Poland”, który przyznawany jest markom stworzonym w Polsce.
Gala wręczenia nagród odbyła się w Warszawie. Nagrodę w imieniu firmy odebrała Anetta Jaworska-Rutkowska, Kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR w Jeronimo Martins Polska.