Wprowadzenie usługi elisty.pl na rynek było możliwe dzięki zmianom w prawie pocztowym, które miały miejsce 1 stycznia 2013 roku i uwolnieniu rynku.
Usługa elisty.pl pozwala drukować korespondencję nie wychodząc z biura bezpośrednio w centrum wydruku dostawcy usługi - firmy Emerson Polska. Również proces kopertowania i adresowanie jest w pełni zautomatyzowany. Operatorzy pocztowi odbierają gotowe do wysyłki przesyłki bezpośrednio z centrum wydruku. Dzięki temu trafiają one o wiele szybciej do adresatów, a cały proces jest o ponad połowę tańszy od tradycyjnie wysyłanej poczty.
Twórcy usługi przekonują, że pozwala ona przedsiębiorstwom ograniczyć koszty obsługi biura dzięki mniejszym wydatki na papier i tonery do drukarek, a także dzięki oszczędności czasu, który pracownicy poświęcają na wydruk, kopertowanie, adresowanie i wysyłkę korespondencji.
- Dzięki nowoczesnej technologii łączymy tradycyjną pocztę, którą listonosz wrzuca do skrzynki z coraz popularniejszymi usługami dostarczanymi przez internet. Na bieżąco monitorujemy potrzeby naszych klientów i na jej podstawie rozwijamy usługę - mówi Piotr Rogut członek zarządu Emerson Polska. Usługa elisty.pl została wyróżniona nagrodą specjalną Najlepszy Partner w Biznesie 2013. Nagrodę przyznał magazyn ekonomiczny Home & Market. Od 10. lat w konkursie zwyciężają firmy, które wyróżniają się na rynku jakością, wiarygodnością i przestrzeganiem najwyższych standardów biznesowych oraz uznawane są przez środowisko biznesowe za godne zaufania i warte polecenia.
{jumi [*9]}