„Święta wielkanocne wypadały w tym roku bardzo późno, co zaowocowało dużymi wzrostami z ważnych rynków europejskich w kwietniu. Dwucyfrowe wzrosty zanotowaliśmy z Holandii, Włoch, Hiszpanii i Danii“ - komentuje Petra Hedorfer, prezes zarządu Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT).
„Cały czas znajdujemy się jednak w okresie trudnej sytuacji rynkowej związanej z konfliktami handlowymi, niewyjaśnioną sytuacją wokół Brexitu i osłabieniem koniunktury w strefie euro. By wzmocnić zainteresowanie wyjazdami turystycznymi przyciągamy uwagę klientów poprzez szeroko zakrojone działania marketingowe, takie jak obecna kampania ‚German Summer Cities‘. Jednocześnie podejmujemy działania by sprostać wyzwaniom transformacji cyfrowej.“
View the embedded image gallery online at:
http://kurier365.pl/globtroter/29986-niemcy-ponad-milion-nocleg%C3%B3w-polak%C3%B3w-od-stycznia-do-kwietnia-2019.amp.html?tmpl=component&print=1#sigProId74af040237
http://kurier365.pl/globtroter/29986-niemcy-ponad-milion-nocleg%C3%B3w-polak%C3%B3w-od-stycznia-do-kwietnia-2019.amp.html?tmpl=component&print=1#sigProId74af040237
W okresie styczeń-kwiecień 2019 noclegi z rynku polskiego wzrosły o 5,1% w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego. Polacy wykupili w Niemczech ponad 1 080 000 noclegów w miejscach zakwaterowania powyżej 10 łóżek.